ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام
ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

آموزش کامل استفاده از ای جی تی وی اینستاگرام igtv

ای جی تی وی

 

اگر تا به حال از محدودیت یک دقیقه ای اینستاگرام برای ارسال ویدیو عذاب میکشیدید پس هنوز از قابلیت جدید ای جی تی وی اینستاگرام یا همون تلویزیون اینستاگرام یا هنوز استفاده نکرده اید یا اصلا آشنایی ندارید پس شما را با قابلیت آی جی تی وی اینستاگرام که جدیدا به اینستاگرام اضافه شده آشنا میکنم igtv اینستاگرام به شما این امکان را میدهد تا ویدیو های بالای یک دقیقه را در اینستاگرام خود آپلود کرده و آن را منتتشر کنید البته باز هم igtv اینستاگرام محدودیت هایی را در مدت زمان ویدیو داراست به این صورت که کاربران عادی حداکثر ده دقیقه میتوانند ویدیو خود را در این بخش آپلود کنند و کاربران خاص تا یک ساعت که البته به گفته مدیران اینستاگرام این محدودیت نیز در آینده رفع خواهد شد و همه ی کاربران اینستاگرام میتوانند ویدیو های خود را تا یک ساعت در تلویزیون اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند شاید الان که این مقاله را میخوانید این محدودیت برداشته شده و به راحتی میتوانید ویدیو یک ساعته منتشر کنید امروز میخواهیم در مورد ارسال اولین ویدیو و ایجاد کانال در ای جی تی وی صحبت کنیم و همچنین از قابلیت های این بخش بگوییم.

 

 

igtv اینستاگرام چیست و چه قابلیت هایی دارد ؟

igtv ویژگی جدیدی میباشد که شما با استفاده از آن میتوانید ویدیو هایی بالای یک دقیقه را در اکانت اینستاگرام خود به اشتراک عموم در آورید این بخش به تلویزیون اینستاگرام نیز مشهور است و دلیل خوانده شدن آن به این نام را نیز میتوان به مشاهده ویدیو ها با مدت زمان زیاد اشاره کرد. .در ای جی تی وی میتوانید ویدیو هایی از خودتان و یا با هر موضوعی را آپلود کرده و منتشر کنید. همچنین میتوانید ویدیو های منتشر شده توسط پیج های دیگر از جمله فالووینگ های خودتان را به راحتی پیدا کرده و مشاهده کنید البته در صورت منتشر شدن ویدیو توسط فالووینگ هایتان در آیکون igtv برای شما در صفحه هوم خبر داده میشود حتی میتوانید با استفاده از آیکون ذره بین موجود در صفحه اصلی ای جی تی وی  اقدام به جستجوی ویدیو پیج های مورد علاقه خود بپردازید اگر از فیلمی در این بخش خوش تان آمد آن را لایک کنید یا کامنت بفرستید اگر میخواهید دیگران نیز ویدیو مد نظر شما را ببینند آن را به اشتراک بگذارید و حتی آن را دانلود کنید و... که همه ی این موارد را در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

آی جی تی وی یک برنامه یا همان اپلیکیشن مجزا نیز دارد که با استفاده از آن هم میتوانید اقدام به استفاده از آن کنید اما نیاز چندانی به برنامه مستقل آن ندارید زیرا به راحتی میتوانید از داخل خود برنامه اینستاگرام از آن استفاده کنید تنها لازم است اینستاگرام خود را به آخرین آپدیت موجود بروز رسانی کنید. به صورت کلی شما با استفاده از این امکان به راحتی میتوانید قوانین محدودیت اینستاگرام در بخش استوری و پست گذاری گذشته و ویدیو هایی تا ۱۰ دقیقه و یک ساعت را انتشار دهید.

 

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

 

igtv اینستاگرام کجاست ؟

همینطور که گفتیم شما میتوانید از دو راه به ای جی تی وی اینستاگرام دسترسی پیدا کنید راه حل اول استفاده از خود برنامه اینستاگرام میباشد. برای ورود به igtv اینستاگرام از طریق خود برنامه اینستاگرام کافی ایست وارد اکانت خود از طریق برنامه اینستاگرام شده و در اولین صفحه باز شده همان صفحه هوم آیکون تلویزیون مانندی که در بالا صفحه قرار دارد را لمس کنید در واقع این آیکون همان igtv میباشد اگر تا به حال وارد این بخش نشده باشید این آیکون به صورت نارنجی رنگ به نمایش در می آید. به مانند تصویر زیر

ای جی تی وی

 

دومین راه برای ورود به آی جی تی وی دانلود و استفاده از برنامه مجزا آن میباشد که توسط خود اینستاگرام به انتشار رسیده و میتوانید از طریق خود این برنامه از قابلیت ها و ویزگی های آن لذت ببرید.

 

 

igtv به چه دردم میخورد؟

ای جی تی وی به چه درد شما خواهد خورد این میتواند سوال بیشتری از کاربران اینستاگرام و شما عزیزانی که در حال مطالعه این مقاله میباشید باشد.

 

  • اگر پیج تان فروشگاه ایست و هدف تان از ایجاد اکانت در اینستاگرام فروش محصولاتتان میباشد.
  • اگر هنرمند هستید و حرفه خاصی را دنبال میکنید میتوانید به راحتی ویدیو های خودتان را منتشر کنید.
  • افرادی که علاقه مند به آموزش هستند و همواره فیلم های آموزشی ایجاد میکنند که قبلا با مشکل محدودیت در پست گذاری روبرو بودند.

 

 

از کجا شروع کنیم ؟

برای ارسال اولین ویدیو در ای جی تی وی اینستاگرام باید یک کانال در این بخش ایجاد کنید برای شروع کافی ایست مراحل زیر را انجام دهید

 

۱_ وارد اکانت خود از طریق برنامه اینستاگرام شوید و در صفحه باز شده که همان صفحه هوم میباشد آیکون تلویزیون مانندی را که در بالای صفحه قرار دارد را لمس کنید تا وارد قسمت igtv اینستاگرام شده باشید.

۲_ بعد از ورود به این بخش اگر بار اول تان باشد اینستاگرام ورود شما را خوش آمد خواهد گفت و شما نیز برای ادامه و ورود کامل به igtv کافیه نوشته آبی رنگ watch now را لمس کنید.

۳_ بعد از دریافت پیام خوش آمد گویی و رد شدن از آن شما وارد صفحه igtv شده اید و همانگونه که در عکس سوم تصویر زیر شاهد آن هستید در این صفحه قابلیت ها و گزینه های زیادی وجود دارد که برای انتشار اولین ویدیو در igtv خود باید آیکون چرخ دنده مانندی که در سمت راست صفحه قرار دارد را لمس کنید.

ای جی تی وی

 

۴_ بعد از لمس این آیکون کادری باز میشود و باید گزینه اول آن یعنی crate channel را انتخاب کنید که بعد از انتخاب این گزینه اینستاگرام برایتان توضیحاتی در مورد آی جی تی وی میدهد که باید کادر سفید رنگ next را لمس کرده تا برای خودتان در این پلتفرم یک کانال ساخته باشید.

۵_ بعد از آن دوباره وارد صفحه قبلی و اصلی اینستاگرام تلویزیون خود خواهید شد اما با این تفاوت که به جای آیکون چرخ دنده، آیکون عکس پروفایل خودتان را مشاهده میکنید و برای آپلود و انتشار اولین فیلم در اینستاگرام igtv خود کافیه آیکون عکس پروفایل اکانت تون رو لمس کنید تا وارد صفحه آپلود بشید.

ای جی تی وی

 

۶_ دراین صفحه آیکون + را لمس کنید تا وارد گالری گوشی خودتان شده باشید و از اینجاست که میتوانید ویدیو مد نظر خود را انتخاب و آماده انتشار کرده باشید.

۷_ در مرحله آخر و بعد از انتخاب فیلم مد نظر وارد صفحه ای خواهید شد که باید برای ویدیو خود یک title که همان عنوان ویدیو شما میباشد و یک description که شرح ویدیو شما را شکل میدهد را نوشته و اگر اکانت فیسبوکی دارید و میخواهید همزمان در اکانت فیسبوک خود نیز این ویدیو به انتشار برسد کافی ایست کلید مربوطه را روشن و در غیر این صورت آیکون post را لمس کنید تا ویدیو تان آپلود شود.

ای جی تی وی

 

نکته: قسمت آی جی تی وی در آپلود ویدیو کمی کند است که میتوان دلیل آن را در بالا بودن حجم ویدیو ها دانست اما یک مشکلی که در بخش آپلود آن وجود دارد درست کار نکردن شمارنده آپلود آن میباشد که درصد اپلود شده را به درستی نشان نمیدهد و بعد از چند ثانیه استوپ میکند که باید منتظر باشید تا ویدیو تان کامل آپلود شود و از برنامه اینستاگرام خود خارج نشوید.

 

 

قسمت ها و گزینه های igtv اینستاگرام :

خب همینطور که در تصاویر بالا از صفحه اصلی ای جی تی وی مشاهده کردید این صفحه دارای گزینه هایی میباشد که شما را برای یافتن ویدیو ها و پیج های مورد علاقه تان راهنمایی و راحت تر کرده است که به توضیح هر کدام از آن ها میپردازیم.

ای جی تی وی

for you :

for you یعنی برای شما که میتوان این گزینه را به این صورت در نظر گرفت که اینستاگرام ویدیو هایی را برای شما انتخاب کرده که میتوانید به مشاهده آن ها بپردازید احتمالا این بخش بر اساس فعالیت های شما ترتیب داده شده است.

 

 

following :

همانطور که از اسمش پیداست شما ویدیو هایی را در این بخش مشاهده خواهید کرد که  فالووینگ ها و یا همان پیج هایی که شما آن ها را تعقیب میکنید انتشار داده شده است همانطور که قبلا گفتیم در صورتی که شما در قسمت ای جی تی وی حضور نداشته باشید و یکی از فالووینگ هایتان فیلمی در این بخش منتشر کند آیکون igtv شما به رنگ نارنجی در خواهد امد و در واقعه خبر از ارسال یک ویدیو در این بخش توسط فالووینگ هایتان به شما خواهد داد.

 

popular :

در این گزینه از صفحه تلویزیون اینستاگرام شما ویدیو هایی را خواهید دید که محبوب میباشند و یا به قولی ویدیو هایی که بیشترین بیننده و لایک و کامنت را داشته اند که اکثرا ویدیو های این بخش توسط پیج های معروف به انتشار رسیده است.

 

 

history :

این قسمت تاریخچه فعالیت شما را در ای جی تی وی نشان میدهد که میتواند شامل ویدیو هایی باشد که شما تا به حال آن ها را مشاهده کرده اید و یا ویدیو هایی که خودتان منتشر کرده اید.

 

 

ذره بین igtv :

شما میتوانید igtv را یک اینستاگرام کوچک در نظر بگیرید به مانند بخش اکسپلوور اینستاگرام که شما با استفاده از این بخش میتوانید به جستجوی موارد دلخواه و پیج های دلخواه خود بپردازید. در igtv هم در همان صفحه اصلی خودش میتوانید با استفاده از آیکون ذره بین به جستجوی موارد دلخواه خود بپردازید اما منظور ما از نامیدن ای جی تی وی به عنوان اینستاگرام کوچک فقط داشتن قابلیت جستجو نمیباشد شما در آی جی تی وی میتوانید ویدیو ها را لایک کنید کامنت بفرستید آن ها را به اشتراک بگذارید و حتی آن ویدیو ها را ریپورت کنید همچنین هنگامی که فیلمی را در ای جی تی  وی مشاهده میکنید ویو فیلم مربوطه نیز افرایش پیدا میکند پس اگر با خود اینستاگرام کمی آشنایی داشته باشید به راحتی خودتان را با igtv وفق خواهید داد.

 

 

آیکون لایک، کامنت، اشتراک گذاری و سه نقطه :

همینطور که گفتیم شما میتوانید در ای جی تی وی ویدیو ها را لایک کنید نظر خود را ارسال کنید و حتی به نظرات موجود پاسخ و داده و در صورت خواست خود برخی از نظرات را لایک کنید همچنین میتوانید با لمس آیکون اشتراک گذاری ویدیو هایی را با دوستان تان به اشتراک بگذارید و با استفاده از آیکون سه نقطه که در تصویر زیر نیز مشاهده میکنید اقدام به کپی لینک ویدیو مد نظر کرده و یا آن ویدیو را بنا به دلایلی ریپورت کنید.

 

 

 

igtv در بیو اینستاگرام !

ویدیو هایی که شما در قسمت اینستاگرام igtv خود به انتشار رسانده اید در قسمت بیو اینستاگرام شما در کنار استوری های برگزیده به نمایش عموم در می آید و فالوور ها و بازدید کننده های شما میتوانند با مراجعه به صفحه شما ویدیو های منتشر شده در قسمت ای جی تی وی را در این صفحه مشاهده کنند. در ضمن هنگامی که شما یک ویدیو جدید در ای جی تی وی خود منتشر میکنید آیکون تلویزیون مانند فالوور های شما به رنگ نارنجی در آمده و به نوعی برای آن ها از انتشار ویدیو شما در این قسمت خبر رسانی میکند یا برعکس اگر فالوور های شما در ای جی تی  وی ویدیویی منتشر کنند آیکون مربوطه در قسمت هوم شما به این صورت در خواهد آمد.

 

 

 

ویدیوی آموزش گذاشتن اولین ویدیو در  igtv :

نمایشگر ویدیو
00:00
02:54

وویس آموزشی igtv :

 

 

 

جمع بندی

igtv اینستاگرام را میتوان یکی از رقیب های پیش روی یوتیوب دانست زیرا هر دو به عنوان یک تلویزیون مجازی فعالیت میکنند البته با این تفاوت که در ای جی تی وی اینستاگرام ویدیو ها به صورت عمودی به نمایش در می آیند اما در یوتیوب اکثرا فیلم ها به صورت افقی به نمایش در می آیند البته خیلی زود هست که igtv را رقیب یوتیوب دانست اما خب پیشرفت اینستاگرام در این روز ها غیر قابل چشم پوشی میباشد همینطور که از گفته های ما تا به اینجا احساس کردید میتوان گفت هنوز اینستاگرام igtv آنقدر هم آماده نیست مثلا شما نمیتوانید در اینستاگرام لایو یا همان پخش زنده بگذارید اما به هر حال میتواند برای شما یک چالش جدید باشد پس وقت را از دست ندهید و طبق آموزش بالا اولین ویدیو خودتان را در اینستاگرام تلویزیون خود به انتشار برسانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.