ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام
ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

حذف فالوور در اینستاگرام

حذف فالوور در اینستاگرام

 

 

ما قبلا در مورد نحوه حذف فالوور و فالووینگ در اینستاگرام به صورت جامع گفتگو کردیم امروز نیز میخواهیم در مورد حذف فالوور دراینستاگرام صحبت کنیم ویژگی جدیدی که اینستاگرام ارائه داده و با استفاده از آن میتوانید یک یا چند پیج مد نظر خود را که در لیست فالوور هایتان قرار دارند را حذف کنید و یا به قولی تعقیب کردن پیج خود را برای برخی پیج ها مسدود کرده باشید.

 

 

نحوه حذف فالوور در اینستاگرام:

خب شما میتوانید برای حذف فالوور های خود یا همان تعیقب کننده ها که پیج شما را دنبال میکنند از دو راه اقدام کرده باشید. اولین راه بلاک کردن است که شما با بلاک کردن در اینستاگرام باعث خواهید تا اکانت بلاک شده هم از لیست فالوور هایتان حذف شده و هم اینکه دیگر شما پیج و پست های اکانت بلاک شده را مشاهده نکنید.

اما با آپدیت جدید اینستاگرام دیگر نیازی به بلاک کردن برای حذف فالوور در اینستاگرام ندارید زیرا به راحتی میتوانید با استفاده از آموزش مربوطه که الان توضیح خواهیم داد هر پیج را که خواستید از لیست فالوور های خودتان حذف کنید حال دلیل حذف کردن فالوور هایتان میتواند دلایل شخصی داشته باشد و یا میخواهید فالوور های فیک خود را کاهش بدهید. خب برای این کار

 

1_ وارد اکانت خود از طریق برنامه اینستاگرام شده و سپس به صفحه پروفایل اینستاگرام خود برای حذف فالور رجوع میکنیم.

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

2_ همانگونه که در این صفحه مشاهده میکنید نوشته "followers" را لمس خواهیم کرد تا وارد قسمت فالوور های اکانتمان شده باشیم و از اینجاست که باید پیج یا پیج های مد نظر خود را که میخواهیم آنها را از  لیست فالوور های خود حذف کنیم را انتخاب کرده

حذف فالوور در اینستاگرام

 

3_ خب اگر تصمیم نهایی برای حذف فالوور در اینستاگرام خود را گرفته اید کافی ایست اکانت مد نظر خود را انتخاب کرده و سپس آیکون سه نقطه مربوطه به آن پیج را لمس کنید تا برایتان کادری باز شود و در کادر باز شده گزینه remove را انتخاب کرده تا آن پیج از لیست فالوور های شما حذف شده باشد.

حذف فالوور در اینستاگرام

جمع بندی

همانطور که گفتیم حذف فالوور در اینستاگرام جدیدا امکانپذیر شده و قبلا برای عملی کردن این امر باید به صورت غیر مستقیم یعنی با بلاک کردن پیج مد نظر آن را از لیست فالوور های اکانتمان پاک میکردیم اما حال به راحتی این امکان فراهم شده است.

یکی از عواملی که باعث میشود شما دست به حذف فالوور در اینستاگرام خود بزنید پرایوت کردن پیج تان میباشد، در نظر بگیرید بعد از مدتها حال میخواهید پیج خود را پرایویت یا همان قفل کنید خب با قفل کردن اکانت خود فالوور های فعلی تان که قبلا تعقیب کننده شما شده اند میتوانند بدون کنترل شما پست های شما را مشاهده کنند در اینجاست که شما به راحتمی میتوانید اکانت های مد نظر خودتا را پاک کنید.

نحوه مخفی کردن استوری اینستاگرام

مخفی کردن استوری

 

شاید شما بخواهید برخی از فالوور ها و یا افراد خاصی را از دیدن استوری های خود منع کنید مخفی کردن استوری کار سختی نیست و شما میتوانید در هر زمانی برخی از پیج های مد نظر خود را از مشاهده استوری هایتان بازدارید و در زمان دلخواه نیز این منع را بردارید تا آن پیج مربوطه دوباره بتواند استوری های شما را مشاهده کند. بحث امروز ما نیز در این مورد خواهد بود و شما با خواندن این مقاله به راحتی خواهید توانست استوری های خود را کنترل کرده باشید.

 

 

مراحل مخفی کردن استوری در اینستاگرام:

برای مخفی کردن استوری های خود میتوانید از سه روش استفاده کنید که ما هر سه روش را به ترتیب توضیح خواهیم داد.

 

حتما بخوایند آموزش جامع: استوری اینستاگرام

 

تنظیمات استوری اینستاگرام:

قبلا در مورد بخش تنظیمات اینستاگرام به صورت مفصل صحبت کرده ایم همانگونه که میدانید در بخش تنظیمات اینستاگرام بخشی با عنوان "story controls" وجود دارد که شما میتوانید به راحتی از این قسمت استوری های خود را کنترل و تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید.

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

,برای مخفی کردن استوری اینستاگرام خود نیز باید از این بخش اقدام کنید برای شروع کافی ایست مراحل زیر را انجام دهید.

 

1_ وارد اکانت خود از طریق برنامه اینستاگرام شده و سپس به صفحه پروفایل پیج مان رجوع میکنیم.

2_برای ورود به تنظیمات اینستاگرام خودمان آیکون سه خط مانندی که در بالا سمت راست صفحه قرار دارد را لمس کرده و در نیم صفحه باز شده آیکون چرخ دنده با نوشته "setting" را لمس میکنیم تا وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام مان شده باشیم.

مخفی کردن استوری

 

3_در بخش تنظیمات گزینه story controls را انتخاب کرده و در صفحه باز شده اولین نوشته یعنی "hide story" را که دارای گزینه people میباشد را انتخاب میکنیم.

4_ در صفحه باز شده پیج هایی که شما را فالو کرده اند وجود دارند و شما میتوانید هر کدام از پیج هایی که خواستید را عاجز از مشاهده استوری های خود بکنید.

مخفی کردن استوری

اقدام از پروفایل اکانت مربوطه:

یکی دیگر از راه هایی که میتوان اکانت خاصی را از مشاهده استوری های خود بازداریم مراجعه به پروفایل اکانت مربوطه میباشد برای همین منظور مراحل زیر را انجام دهید.

 

1_ برای ورود به پروفایل اکانت مد نظر میتوانید از راه های موجود از جمله جستجو آی دی پیج مربوطه در بخش اکسپلور اینستاگرام اقدام کرده تا وارد پیج مد نظری شویم که میخواهیم استوری های ما را دیگر نتواند مشاهده کند.

2_ در صفحه پروفایل آن اکانت آیکون سه نقطه در قسمت بالا سمت راست صفحه را لمس و در کادر باز شده گزینه hide your story را انتخاب میکنیم.

مخفی کردن استوری

 

3- با انتخاب و تایید این گزینه، دیگر ادمین و صاحب پیج مربوطه استوری های شما را نمیتواند مشاهده کند در ضمن میتوانید برای از بین بردن این محدودیت برای آن پیج دوباره این مراحل را بروید و گزینه unhide your story انتخاب کنید.

 

 

مخفی کردن استوری از لیست بیننده ها:

یک راه ساده تر نیز برای مخفی کردن استوری ها وجود دارد و آن هم انتخاب اکانت مربوطه از لیست بیننده های استوری های خودتان میباشد به این صورت که هنگامی که شما استوری در پیج خود منتشر میکنید بعد از چند لحظه پیج هایی استوری های شما را مشاهده میکنند که در بین مشاهده کننده ها اگر میخواهید اکانتی را از مشاهده دیگر استوری های خود که در آینده منتشر خواهید کرد بازدارید کافی ایست آیکون سه نقطه مانند مربوطه به آن پیج را لمس و در کادر باز شده گزینه hide story انتخاب کنید تا آن پیج از این به بعد استوری های شما را نتواند ببنید.

مخفی کردن استوری

 

 

جمع بندی:

همانطور که گفتیم با مطالعه این مقاله شما به راحتی میتوانید در مواقع دلخواه استوری هایتان را از دید برخی پیج ها پنهان کنید چه بسا که بعد ها نیز میتوانید این محدودیت را از این پیج ها برداشته باشید.

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

خیلی کم رخ میدهد که دو پیج یکدیگر را بلاک کنند و سپس بخواهند همدیگر را از بلاکی در آورند اما هنگامی که میخواهند یکدیگر را آنبلاک کنند عاجز از این کار خواهند بود زیرا هنگام مراجعه به صفحات یکدیگر برای رفع بلاک با صفحه ای تقریبا خالی روبرو خواهند شد از این رو امروز میخواهیم در مورد نحوه رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام صحبت کنیم.

 

اما برای رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام باید چه کرد؟ برای حل این مشکل نیاز به فرد یا پیج سومی داریم که به نحوی واسطه ای بین دو پیج بلاک شده باشد تا دسترسی این دو اکانت به همدیگر را فراهم کند. در واقعه پیج سوم یا همان پیج واسطه در قسمت دایرکت اینستاگرام اقدام به ایجاد گروه خواهد کرد و هر دو پیج مربوطه ای که میخواهند یکدیگر را آنبلاک کنند را در این گروه جدید عضو کرده تا دسترسی این دو پیج به یکدیگر را فراهم کند.

 

 

 

ایجاد گروه در دایرکت اینستاگرام :

همانطور که توضیح دادیم برای حل این مشکل نیاز به یک پیج سوم یا همان واسطه داریم تا با ایجاد گروه امکان دسترسی دو پیج بلاک شده به همدیگر را فراهم کند. برای ایجاد گروه در دایرکت اینستاگرام مراحل زیر انجام دهید.

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

1_ وارد اکانت سوم  یا همان واسطه میشیویم و سپس در صفحه باز شده که همان صفحه هوم میباشد آیکون دایرکت که در گوشه بالای صفحه قرار دارد را لمس میکنیم.

2_ در صفحه باز شده که قسمت دایرکت اینستاگرام میباشد، آیکون + مانندی که در گوشه بالای صفحه قرار دارد را انتخاب میکنیم.

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

3_ با انتخاب این صفحه ما وارد بخشی میشویم که دارای یک کادر میباشد که میتوانیم در کادر مربوطه هر اکانتی را با جستسجو اسم پیج آن اکانت را یافته و به آن پیام بفرستیم اما اگر قبل از ارسال پیام، بیش از یک پیج را در این کادر جستجو و انتخاب کنیم و سپس برای آنها پیام بفرستیم در واقعه ما توانسته ایم یک گروه ایجاد کنیم. خب هدف ما هم ایجاد گروه برای دو اکانتی بود که میخواستند همدیگر را با استفاده از این روش آنبلاک کنند پس آن دو اکانت را انتخاب و یک پیام برای آنها ارسال میکنیم.

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید ما این دو اکانت مربوطه را عضو یک گروه کردیم تا دسترسی آنها به یکدیگر را فراهم کنیم.

 

 

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام :

خب بعد از آنکه پیج واسطه دو پیج مربوطه که یکدیگر را بلاک کرده بودند را در یک گروه عضو کرد. گروه ایجاد شده برای این دو پیج در بخش دایرکت شان قابل رویت خواهد شد که این دو پیج برای اقدام به رفع بلاک دو طرفه در اینستاگرام باید وارد گروه ایجاد شده شوند و سپس طبق مراحل زیر اقدام کنند.

 

1_ بعد از ورود به گروه ایجاد شده باید اسم گروه که زیر عکس پروفایل کاربران آن گروه در بالای صفحه قرار دارد را لمس کنند.

2_ با لمس این نوشته شما وارد بخش جزئیات گروه میشوید که در این صفحه کاربران عضو شده در گروه را برای شما به نمایش گذاشته شده است و از اینجاست که پیج های بلاک شده میتوانند به همدیگر دسترسی پیدا کنند. حال یکی از طرفین بلاک شده باید اکانت دیگری را انتخاب کند تا وارد صفحه پروفایل آن پیج شده باشد.

 

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

3_  سپس آیکون سه نقطه در بالا قسمت راست صفحه را لمس کرده و بعد در کادر باز شده گزینه دوم یعنی unblock را انتخاب و سپس آن را تایید کرده تا اکانت مربوطه از طرف پیج اول آنبلاک شود.

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

پیج دوم نیز میتواند از این روش اقدام به رفع بلاک پیج اول کند البته چون اکانت اول پیش قدم شد و بلاک دو طرفه بین خود و اکانت دوم را برداشت پیج دوم میتواند از راه های دیگر رفع بلاک در اینستاگرام اقدام به آنبلاک کردن پیج اول کند.

 

جمع بندی

با مطالعه مقاله امروز به راحتی میتوانید در صورت داشتن چنین مشکلی آن را با همکاری خود و دوستان تان رفع کنید البته روبرو شدن با چنین مشکلاتی و سپس در تلاش برای حل آن به ندرت رخ میدهد. به هر حال ما امروز خواستیم برای شما عزیزانی که مشکل رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام را داشتید با مطالعه این مقاله به راحتی این مشکلتان را حل کنید اگر تا بحال چنین تجربه ای داشتید میتوانید تجربه تان را با ما در میان بگذارید.

قابلیت مشاهده آنلاین بودن در اینستاگرام

آنلاین بودن در اینستاگرام

قابلیت مشاهده آنلاین بودن در اینستاگرام باید از قبل ها در این برنامه فعال میشد همانطور که در اکثر پیام رسان ها همچون تلگرام چنین قابلیتی وجود داشت که به دیگران خبر میداد که اکانت مذکور در حال حاضر آنلاین میباشد یا نه و یا آخرین آنلاین بودن آن اکانت به کی برمیگردد ویژگی بود که باید پیشتر شاهد آن میبودیم.

اما خب در حال حاضر اینستاگرام نیز این ویژگی را فعال کرده و ما نیز امروز میخواهیم در مورد راه شناسیایی آنلاین بودن در اینستاگرام را برایتان نشان دهیم تا اکانت های دلخواه تان را به نوعی زیر نظر داشته باشید همچنین نحوه مخفی کردن آنلاین بودن در اینستاگرام را برایتان خواهیم گفت تا به قولی دیگران را از خبر دار شدن آنلاینی خود عاجز کرده باشید.

 

نحوه مشاهده آنلاین بودن در اینستاگرام:

همانطور که از ویژگی جدید اینستاگرام مبنی بر فراهم کردن شرایط آنلاین بودن یک اکانت در اینستاگرام گفتیم حال وقت آن رسیده تا نشان دهیم از کجا آنلاین بودن یک اکانت قابل مشاهده میباشد.

اصلی ترین محل برای فهمیدن آنلاینی یک پیج بخش دایرکت اینستاگرام میباشد با مراجعه به قسمت دایرکت اینستاگرام خودتان شما اکانت هایی را مشاهده خواهید کرد که قبلا با آن ها در این بخش در حال مکالمه بودید همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید پایین اسم پیج هر مخاطب آخرین بازدیدی آن نوشته شده است و هر اکانتی که الان آنلاین باشد نیز یک آیکون سبز رنگ کوچک چسبیده به عکس پروفایل خود را داراست.

آنلاین بودن در اینستاگرام

 

اما بخش دایرکت تنها راه ممکن نیست و شما میتوانید هنگام ارسال استوری و یا هنگام اشتراک گذاری یک پست برای دوستان تان از آنلاین بودن افراد در اینستاگرام با خبر شده و یا از آخرین بازدید در اینستاگرام آنها آگاه شوید.

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

مخفی شدن در اینستاگرام:

بعد از توضیحات مفصل در مورد ویژگی آنلاین بودن در اینستاگرام شاید شما نخواهید دوستان و دیگر پیج ها از آنلاین بودن شما با خبر شوند و به نوعی میخواهید این قابلیت بر روی پیج شما کار نکند از این رو اینستاگرام قسمتی با عنوان activity status در بخش تنظیمات خود قرار داده که با فعال کردن آن هیچ اعلانی مبنی بر آنلاینی شما به دیگران نمایش گذاشته نخواهد شد برای فعال کردن این ویژگی مراحل زیر را انجام دهید.

 

1_ وارد اکانت خود از طریق برنامه اینستاگرام شده و بعد به صفحه پروفایل اکانت خودمان میرویم سپس آیکون سه خط در گوشه بالای صفحه را لمس میکنیم و بعد از باز شدن یک نیم صفحه آیکون چرخ دنده با نوشته setting در پایین صفحه را انتخاب میکنیم تا وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام شده باشیم.

آنلاین بودن در اینستاگرام

 

2_ در صفحه تنظیمات اینستاگرام از بخش privacy and security گزینه activity status را انتخاب میکنیم سپس در صفحه باز شده کلید show activity status را روشن میکنیم تا دیگران از زمان آنلاین بودن ما در اینستاگرام با خبر نشوند.

آنلاین بودن در اینستاگرام

 

 

جمع بندی

با به نمایش آمدن آنلاین بودن شما در اینستاگرام برای دیگران میتوان آن را به پا گذاشتن در حریم خصوصی کاربران در اینستاگرام دانست شاید افرادی باشند که اصلا از این آپدیت اینستاگرام خوش شان نیاید و یا افرادی که با فعال شدن این ویژگی دیگران را زیر نظر گرفته اند شما از کدام نوع این افراد هستید آیا از این آپدیت اینستاگرام خوشتان آمده یا نه اگر جواب تان نه است پس براحتی میتوانید با مطالعه این پست از زیر نظر گرفته شدن خودتان جلوگیری کنید.

ساخت اکانت دوم اینستاگرام

ساخت اکانت دوم اینستاگرام

 

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که میخواهید یک پیج دیگر در اینستاگرام داشته باشید کار سختی پیش رو ندارید و با استفاده از یک برنامه اینستاگرام به راحتی میتوانید همزمان تا 5 پیج را مدیریت کنید، قابلیت پذیرش تا 5 اکانت در برنامه اینستاگرام آپدیت جدیدی نیست و از قبل ها این امکان فعال بوده از این رو امروز میخواهیم در مورد ساخت اکانت دوم اینستاگرام و نحوه مدیریت چند اکانت در اینستاگرام صحبت کنیم.

 

 

نحوه ساخت اکانت دوم اینستاگرام :

خب برای ساخت اکانت اینستاگرام و اضافه کردن یک اکانت به برنامه اینستاگرام و همچنین مدیریت چند اکانت در اینستاگرام طبق مراحل زیر اقدام کنید. (البته در وهله اول ما نحوه اضافه کردن اکانت دوم را توضیح خواهیم داد که بعد میتوانید از همین راه اقدام به ساخت اکانت دوم برای خود کنید)

 

حتما بخوایند آموزش جامع: ثبت نام در اینستاگرام

 

1_ از طریق برنامه اینستاگرام وارد اکانت خود شده و پس از وارد شدن، به صفحه پروفایل اینستاگرام مان رجوع میکنیم.

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

2_ در قسمت بالای صفحه بر روی اسم اکانت خودمان لمس کرده که بعد از لمس کردن، کادر کوچکی باز خواهد شد که در پایین آن نوشته ای با عنوان add account وجود دارد که آن را انتخاب میکینم.

 

3_ بعد از انتخاب گزینه add account مستقیم به صفحه ورود به اینستاگرام هدایت خواهیم شد که در این صفحه میتوانیم اکانت دوم خود را با وارد کردن اسم پیج و پسوورد مربوط به آن، وارد پیج دوم خود شویم اما در صورت نداشتن پیج دوم میتوانیم از همین صفحه اقدام به ساخت اکانت دوم اینستاگرام خود کنیم.

 

4_ برای ساخت اکانت دوم نوشته sign up در قسمت پایین صفحه را لمس کرده و در صفحه باز شده نوشته آبی رنگ sign up with email or phone number را انتخاب میکنیم.

ساخت اکانت دوم اینستاگرام

 

 

5_ در صفحه باز شده که صفحه ثبت نام میباشد میتوانیم از دو طریق اکانت دوم اینستاگرام خودمان را اضافه کنیم اولین راه ثبت نام با شماره موبایل میباشد و دومین راه ثبت نام با ایمیل، از طریق یکی از راه ها اقدام و سپس وارد مرحله بعدی میشویم.

 

6_ مرحله بعدی صفحه name and password میباشد که ما باید اینجا نام و پسوورد پیج جدید مان را وارد کرده و سپس کادر آبی رنگ next را لمس میکنیم.

 

7_ و در مرحله آخر، اینستاگرام برای ما به صورت پیشفرض یک اسم پیج پیشنهاد میکند که در صورت مورد قبولی، کادر next را لمس و در صورت تغییر اسم پیج، نوشته آبی رنگ change username را لمس میکنیم.

ساخت اکانت دوم اینستاگرام

 

بعد از انجام این مراحل ما وارد اکانت دوم خود در برنامه اینستاگرام مان میشویم برای اضافه کردن اکانت های دیگر نیز میتوانید به همین طریق اقدام کنید.

 

 

جمع بندی

کاربران کمتری هستند که بیش از یک پیج در اینستاگرام داشته و یا قصد اضافه کردن اکانت بیشتری برای خود باشند من به شخصه خودم یک پیج دارم اما اگر شما میخواهید اکانت های بیشتری را در اینستا مدیریت کنید با همین روش بالا به راحتی میتوانید پیج های جدید را ساخته و در برنامه اینستاگرام خودتان ثبت کنید.