ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام
ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

بیو اینستاگرام

بیو اینستاگرام

 

 

بیو اینستاگرام شناسنامه اینستاگرام شما میباشد در بیو اینستاگرام میتوانید افراد را ترغیب به ادامه بررسی اکانت خود کنید اهمیت این بخش از صفحه پروفایل اینستاگرام به قدری بالاست که برخی از شرکت های بزرگ با وسواسی زیادی متن برای این بخش انتخاب میکنند از این رو  امروز میخواهیم برای شما توضیحاتی در مورد بخش بیو اینستاگرام و محل جاگیری آن در صفحه پروفایل اینستاگرام و چگونه بهتر نوشتن بپردازیم.

 

 

بیو اینستاگرام کجاست؟

بیو اینستاگرام

 

بیو اینستاگرام در صفحه پروفایل اینستاگرام تان جای گرفته و از نام اکانت تا استوری های برگزیده و دکمه های تماس (در صورت بیزینسی کردن اینستاگرام)  را میتوان بیو اینستاگرام در نظر گرفت همانطور که در مطالب بالا گفتیم این قسمت از اینستاگرام شخصیت و هدف اکانت شما را به نمایش در می آورد و دیگران را از موضوع اکانت شما مطلع میکند این موضوع زمانی اهمیت دار میشود که اکانت شما فروشگاهی باشد یا در حال فروش محصولات خود باشید پس میتوان گفت بیو اینستاگرام یکی از مهم ترین بخش های اکانت اینستاگرام  میباشد که در صورت توجه بیشتر قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت.اما چه چیز هایی را میتوان جزیی از بخش بیو اینستاگرام در نظر گرفت؟

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

حتما بخوانید: کپشن اینستاگرام

 

 

۱_ نام اکانت

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید در بالای هر اکانت اینساگرام اسم آن و یا همان یوزرنیم اکانت به چشم میخورد و این نام مختص به آن اکانت مربوطه بوده یا به قولی هر اسم اکانت (username) در اینستاگرام میتواند در یک اکانت استفاده شود و کپی دیگری در اکانت دیگر ندارد پس اگر هنگام انتخاب نام اکانت خود با مشکل مواجهه شدید سعی کنید نام اکانت مناسب و مربوط به موضع اکانت خود را انتخاب کنید حال این اسم میتواند اسم خودتان باشد و یا شرکت و...

 

 

۲_ عکس پروفایل

عکس پروفایل نیز در بخش بیو اینستاگرام قرار گرفته که ما در مقاله های قبلی نحوه گذاشن عکس پروفایل اینستاگرام را برایتان آموزش داده ایم که در پی آن میتوانید به راحتی برای اکانت خود عکس پروفایل مناسب و مربوط به اکانت تان را انتخاب کنید.

 

 

 

۳_ بیو اینستاگرام

شما با استفاده از این بخش میتوانید تا ۱۵۰ کاراکتر را در بیو اینستاگرام خود جای دهید حال میتواند این کاراکتر های متن باشد یا ایموجی ها و یا هشتگ و تگ و یا ترکیبی از همه ی این ها که در ادامه مقاله همه ی این موارد را بررسی خواهیم کرد.

 

 

 

۴_ لینک سایت/کانال

شاید برای شما هم پیش آمده که بخواهید لینک های متعددی را در بخش بیو اینستاگرام خود اضافه کنید، اما همانگونه که میدانید تنها امکان اضافه کردن یک لینک در بیو اینستاگرام امکانپذیر هست. این مشکل بیشتر برای شرکت ها و یا حتی ادمین های کانال های تلگرامی که میخواهند لینک کانال هایشان را در بیو اینستاگرام خود جای دهند رخ میدهد، از این رو تیم اینبو دست به یک خلاقیت و آبدیت جدیدی در این باره داده که میتوانید لینک های زیاد را در بخش بیو اینستاگرامتان به نمایش در آورید.

 

 

۵_ استوری های برگزیده

یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام بخش استوری آن میباشد که قبل ها در مورد این بخش مطالبی را نوشته ایم اما یک قابلیت دیگر برای نشان دادن بیشتر استوری ها وجود دارد و آن استوری های برگیزده میباشد که شما میتوانید هر استوری که قبلا آن را انتشار داده اید و یا قصد انتشار آن را دارید را در بیو اینستاگرام خود به صورت دائمی برای عموم به نمایش در آورید.

 

 

 

۶_ ویژگی category

شما با بیزینسی کردن اکانت خود میتوانید از ویژگی استفاده کنید که در پی آن دکمه های تماس جداگانه ای در بخش بیو اینستاگرام برای عموم به نمایش در می آید تا راه های ارتباطی شما با مشتری هایتان بیشتر و راحتر از قبل شود.

 

 

 

 

 

 

چگونه یک بیو اینستاگرام بنویسیم

 

و اما به مهم ترین بخش مقاله امروز مان رسیدیم خب با توجه به توضیحات بالا و اشاره کردن به برخی از ویژگی و امکانت بخش بیو اینستاگرام حال وقت آن رسیده تا در مورد این که چگونه بیو اینستاگرام خود را آماده کنیم تا بهترین نتیجه را از آن بگیریم و این که چگونه میتوان از ویژگی های این بخش به نحو احسن استفاده کرد و در کنار راهنمایی ها و توصیه ها تعدادی از جملات مفهومی را که میتوان در بیو اینستاگرام خود نوشت را خواهیم گفت.

 

 

 

نام و نام خانوادگی

به جز اسم اکانت یا همان یوزرنیم یک نام دیگر نیز وجود دارد که در بیو اینستاگرام قابل مشاهده میباشد خود این نام نیز بسیار مهم است زیرا در صفحه جستجو اکسپلور اینستاگرام یکی از بخش های آن را جستجو با " نام و نام خانوادگی " تشکیل میدهد که انتخاب درست و مربوط به اکانت این نام نیز میتواند بسیار موثر باشد.

 

 

 

تیک آبی

به احتمال زیاد شما نیز در برخی از پیچ های معروف در جلوی نام و نام خانوادگی یا همان full name تیک آبی رنگی را مشاهده کرده اید که در پیچ های معمولی و خودتان چنین علامتی را مشاهده نمیکنید. داشتن این آیکون در بیو پیچ تان مستلزم داشتن ویژگی هایی از جمله معروف بودن بالا بودن فالور های پیچ تان و ... میباشد. هدف اصلی اینستاگرام از فعالسازی این تیک در برخی از پیچ ها این است که فرد اصلی و یا به قولی ادمین واقعی آن پیچ را برای دیگر کاربران اینستاگرام که علاقه به آن فرد و یا موضوع پیچ دارند را نشان دهد.

 

 

 

نوشتن صحیح بیو اینستاگرام

حتما هنگامی که خواسته اید متنی را در بخش بیو اینستاگرام خود بنویسید با آن چیزی که بعد از نوشتن مشاهده میکنید تفاوت زیادی دارد برای مثال هنگام نوشتن متن مد نظر در بخش بیو اینستاگرام یک اینتر و یک فاصله یا فاصله های زیادی را اعمال میکنید یا از کاراکتر ها در جا های مد نظر خود جا گذاری میکنید اما بعد از ذخیره کردن وقتی به صفحه پروفایل خود برای مشاهده نتیجه تایپ رجوع میکنید میبینید که فاصله های مد نظر شما به صورت صحیح اعمال نشده برای حل کردن این مشکل کافی ایست متن مورد نظر خود را در برنامه های دیگر نوشته یا برنامه یادداشت که در هر سییستم چه گوشی و چه کامپیوتر موجود است، نوشته و سپس کپی و در بخش بیو خود جاگذاری کنید.

 

 

 

استفاده از هشتگ و تگ

یکی از آپدیت های جدید اینستاگرام که امروزه نیز بیشتر به چشم میخورد امکان اضافه کردن هشتگ و یا تگ کردن یک اکانت در بخش بیو اینستاگرام میباشد به این صورت که شما میتوانید به راحتی کلماتی را هنگام نوشتن بیو اینستاگرام تان هشتگ کرده و یا اکانت های خاص و یا دوستان تان را تگ کنید تا در بیو اینستاگرام تان به نمایش عموم در آیند.

 

 

 

اضافه کردن بیش از یک لینک در بیو اینستاگرام

یکی از آپدیت های تیم برنامه نویسی اینبو قابلیت لینک ساز بود که در واقعه شما میتوانید با استفاده از این ویژگی به جای استفاده از یک لینک در بخش بیو اینستاگرام خود و دریافت ترافیک برای سایت و یا کانال خود از لینک های موجود دیگر خود نیز استفاده کنید.

 

 

 

متن هایی برای بیو اینستاگرام

 

 

متن فارسی برای بیو اینستاگرام

 

جواب بعضی حرف ها فقط یه نفس عمیقه ...

 

***

 

هی بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه؟

 

***

 

یه تار موش که سهله فکرشم به کسی نمیدم

 

***

 

بعضی وقتا میشه تیغ باشی اما نبری

تبر یاشی اما نشکنی...

 

***

 

فکر کvدن کار مشکلی است

برای همین بیشتر مردم قضاوت میکنند...

 

***

 

یه جایی تو زندگی هست که دلت گرفته ولی مجبوری بخندی و شاد باشی

بهش میگن اوج بدبختی!

 

***

 

بعضیا

جوری قلب آدم رو میشکونن

که انگار بخاطرش حقوق میگیرن

 

***

 

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران

 

***

 

یه روح غمگین

زودتر از میکروب آدم رو میکشه!

 

***

 

اخلاق خوبمو

فقط چشمای تو دیده

 

***

 

دل که دادی،

می رود جان نیز، هم

 

***

 

اشتباه که بیشتر از یکبار تکرار بشه

اشتباه نیست، انتخابه

 

 

متن انگلیسی برای بیو اینستاگرام

 

برای خواندن و استفاده از متن های انگلیسی برای بیو اینستاگرام میتوانید به سایت gramlike.com مراجهه کنید که بالای ۵۰۰ متن انگلیسی برای بیو اینستاگرام تدارک دیده.

 

 

 

 

جمع بندی

بیو اینستاگرام یکی از مهم ترین بخش های اینستاگرام تان میباشد و پتانسیل بالایی در جذب دیگر اکانت ها به اکانت شما را داراست از این رو استفاده بهینه از این بخش میتواند در افزایش فالوور اکانت تان تاثیر خوبی داشته باشد ما در مقاله های قبلی سایت در مورد کپشن اینستاگرام نیز پرداخته ایم که این دو بخش و ویژگی اینستاگرام را میتوان به درون مایه موضوع اکانت و پست های منتشر شده دانست پس حتما وقت و فکر ویژه ای به این دو قسمت اینستاگرام داشته و نهایت استفاده را از این امکانات بهره ببرید.

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

 

به جرات میتوان گفت که این روز ها اینستاگرام به یکی از غول های فضای مجازی در دنیا و همچنین در ایران تبدیل شده است. و با پتانسیل بالایی که در گسترش و ارائه محصولات فروشی دارد بستر بسیار مناسبی برای افراد بیزینس کار که میخواهند شغل خودشان را در اینستاگرام گسترش داده و فروش محصولاتشان را در فضای مجازی افزایش دهند بسیار مناسب میباشد.

 

همانگونه که میدانید خواسته هر کاربر اینستاگرام و همچنین مهم ترین اصل موفقیت در اینستاگرام داشتن فالوور های زیاد و واقعی میباشد به خصوص برای پیج های تجاری یا همان بیزینسی که میخواهند محصولات خودشان را از طریق اینستاگرام به فروش برسانند حائز اهمیت خواهد بود امروز میخواهیم شما را با راه های افزایش فالوور اینستاگرام آشنا کنیم تا برای خودتان پیج های مناسب در آینده آماده کنید.

 

 

راه های افزایش فالوور اینستاگرام :

همانگونه که در مطالب بالا اشاره کردیم امروز میخواهیم در مورد راه و روش های افزایش فالوور اینستاگرام صحبت کنیم راه حل هایی که در خود ویژگی و امکانات اینستاگرام نهفته شده و تنها با کمی دقت و صرف وقت خواهید توانست برای پیج خود فالوور واقعی اینستاگرام جذب کرده باشید.

 

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

صفحه پروفایل اینستاگرام:

مهم ترین صفحه اینستاگرام هر کاربر صفحه پروفایل آن میباشد در این صفحه پست ها و استوری های منتشر شده شما برای دیگر پیج ها به نمایش گذاشته میشود و دارای بخش های مهمی همچون بیو اینستاگرام میباشد که در ادامه به این مورد خواهیم پرداخت.

در مورد صفحه پروفایل اینستاگرام صحبت کردیم و اینکه این صفحه اصلی شما میباشد اگر بخواهیم برای این صفحه یک مثال واقعی بزنیم میتوانیم آن را به ویترین یک مغازه تشبیه کنیم قطعا خود شما که میخواهید محصولی را خریداری کنید قبل از هر چیزی به ویترین مغازه های مربوطه توجه میکنید در اینستاگرام هم هنگامی که بازدید کننده ای پیج شما را مشاهده میکند در نگاه اول به محتوای صفحه پروفایل شما توجه خواهد کرد پس در تولید محتوا و توضیح هدف پیج خود در صفحه پروفایل اینستاگرام دقت لازم را به کار گیرید.

 

بیو اینستاگرام

بیو اینستاگرام شناسنامه اینستاگرام شما میباشد در بیو اینستاگرام میتوانید افراد را ترغیب به ادامه بررسی اکانت خود کنید اهمیت این بخش از صفحه پروفایل اینستاگرام به قدری بالاست که برخی از شرکت های بزرگ با وسواسی زیادی متن برای این بخش انتخاب میکنند پس شما نیز متن های تحریک کننده و مربوط به موضوع پیجخودتا را بنویسید حتی میتوانید در این قسمت لینک خارجی جاگذاری کنید.

 

 

 

با دیگران در ارتباط باشید:

داشتن رابطه صمیمی و فراهم کردن شرایط تعامل با دیگر پیج ها مخصوصا پیج هایی که موضوع و محتوای آنها مشابه اکانت شما میباشد میتواند پتانسیل جذب و بازدید اکانت شما را چندین برابر کند خوشبختانه محدودیت یا جریمه ای نیز برای تعامل و تبادل بیشتر در اینستاگرام برای اکانت های مربوطه را تهدید نمکیند.

 

 

 

استفاده از هشتگ ها:

ویژگی هشتگ ها بسیار مهم میباشد در واقع شما با استفاده از هشتگ ها میتوانید افراد مورد علاقه و مربوط به موضوع پیج تان را به اکانت خود هدایت کنید. جدیدا اینستاگرام نیز امکان فالو کردن هشتگ ها را برای پیج ها فراهم کرد تا از این پس هشتگ ها را بتوان دنبال کرد تا هر موقع که استوری یا پست  هایی با این هشتگ در اینستاگرام ارسال شدند در قسمت هوم اکانت های فالو کرده به نمایش در آیند.

خب با این توصیفات استفاده نکردن از هشتگ ها به مانند خودکشی میباشد حتما در رابطه با موضوع پیج و پست هایی که منتشر میکنید از هشتگ ها استفاده کنید و از هشتگ های نامربوط خودداری کرده در ضمن سعی کنید تعداد هشتگ های هر پست تان را بیش از سه کلمه تگ شده افزایش ندهید و این سه کلمه تگ شده کلمات مهم و پر بازدیدی باشند.

 

 

 

فالوور هایتان را بشناسید:

شناخت فالوور ها و بازدید کننده های اکانت خود یکی از اصل های مهم افزایش فالوور و موفقیت در اینستاگرام میباشد اگر شما فالوور ها یا به قولی مخاطب های پیج و پست هایتان را بشناسید که بیشتر از کدام قشر از جامعه و با کدام خصوصیات هستند به راحتی میتوانید فعالیت های خود را در رابطه با آنها سازگار کرده تادر مدت زمان کم به موفقیت چشمگیری برسید.

 

فعال کردن ویژگی insight

یکی از راه هایی که شما میتوانید با استفاده از آن به راحتی با خصوصیات فالوور های خود آشنا شوید فعال کردن ویژگی insight میباشد که برای پیج های تجاری یا همان بیزینسی که پروفایل اینستاگرام خودشان را به بیزینس پروفایل تغییر داده اند فعال میباشد شما نیز میتوانید به راحتی اکانت خود را به بیزینس پروفایل تغییر دهید قبل ها ارتقا دادن اکانت به این ویژگی کمی سخت بود و باید یک اکانت در فیسبوک داشتید سپس آن اکانت را با اکانت اینستاگرام خود ست میکردید تا پیج تان به پروفایل بیزینس تبدیل میشد اما حال به راحتی و تنها با چند لمس میتوانید این ویژگی را در پیج خود فعال کنید.

 

 

 

استفاده از ربات اینستاگرام :

یکی از راه های مهم برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام بهره گیری از ربات اینستاگرام میباشد ربات های اینستاگرام بستر مناسبی هستند تا فعالیت هایی که منجر به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام آن هم به صورت هدفمند میشود را برایتان فراهم کنند.

در نظر بگیرید شما پیجی در اینستاگرام دارید و برای بالا بردن فالوور واقعی اینستاگرام تان فعالیت های متعددی در اینستا انجام میدهید مانند ارسال کامنت های متعدد در زیر پست دیگر پیج ها یا فالو کردن پیج های مورد هدف خودتان که میخواهید به نوعی این مخاطب های هدف تان را به اکانت خود هدایت کنید یا فعالیت های دیگر همچون لایک کردن، ارسال پیام های دایرکتی، مشاهده استوری های دیگران و... که همه ی این فعالیت ها باعث خواهد شد تا فعالیت پیج شما به صورت کلی بالا رفته تا در پی آن نیز پیج شما بیشتر دیده شود و فالوور های واقعی و هدفمند جذب پیج تان شود.

 

یک ربات اینستاگرام نیز همه ی این فعالیت ها را انجام خواهد داد با چند تفاوت بزرگ اول اینکه این فعالیت ها به صورت مستمر و 24 ساعته انجام میشود و دوم اینکه هدفمندی گسترده ای را برای شما فراهم میکند تا آنجایی که شما میتوانید بازدید کننده ها و فالوور هایی که از طریق ربات اینستاگرام به پیج تان اضافه میشوند را از یک شهر خاص جذب کرده یا مرتبط با یک شغل خاص یا یک حرفه خاص را مورد هدف قرار بدهید.

 

 

 

داشتن یک پیج با فالوور مناسب :

در نظر بگیرید بازدید کننده ای پیج شما را مشاهده میکند اولین موردی که پیج شما میتواند برای آن بیننده جذاب باشد داشتن فالوور های مناسب و بالای اکانت شما میباشد این موضوع زمانی اهمیت دار تر از قبل میشود که شما قصد فروش محصولات خود در اینستاگرام را داشته باشید.

پس داشتن یک پیج با فالوور مناسب میتواند روند پیشرفت پیج را سرعت بخشیده و اعتماد اولیه برای بیننده را جلب کرده باشد اگر اکانتی با فالوور بالا ندارید میتوانید با خرید پیج اینستاگرام این امکان را نیز برای خود فراهم کنید.

 

 

جمع بندی :

امروز ما راه های اصلی برای افزایش فالوور اینستاگرام را برایتان نشان دادیم تا بتوانید با استفاده از این راه ها برای خودتان پیجی مناسب داشته باشید. همانطور که در بین گزینه های موجود به ربات اینستاگرام اشاره شد اگر میخواهید فالوور واقعی و هدفمند برای خود جذب کنید حتما از ربات های اینستاگرام استفاده کنید هم از لحاظ قیمت به صرفه تر بوده و هم اینکه بهره وری بالایی برایتان خواهد داشت.