ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام
ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

ترفند حل مشکلات اینستاگرام

ترفند حل مشکلات اینستاگرام

 

ترفند حل مشکلات اینستاگرام ، شبکه اجتماعی اینستاگرام با آپدیت هایی جدیدی که در این روز ها داده طرفداران بسیاری برای خود جمع کرده اما استفاده برخی از ویژگی های جدید اینستا برای کاربرانش مشکل آفرین شده که ما در این مطلب قصد داریم به حل این مشکلات پرداخته و استفاده صحیح ان ها بپردازیم.

 

 

 

1. رفع محدودیت 15 ثانیه ای آپلود فیلم در استوری:

 

شاید خود مدیران اینستاگرام هم انتظار چنین استقبالی از بخش جدید استوری را از کاربران اینستاگرام نداشته اند. یکی از محدودیت هایی که در این بخش کاربران این برنامه را آزار میدهد محدودیت 15 ثانیه ای اپلود ویدیو در این بخش میباشد.

 

شاید در آینده مدیران اینستاگرام این محدودیت زمانی را افزایش دهند اما تا آن موقع ما چند ترفند ساده را گوشزد خواهیم کرد تا این محدودیت را دور بزنید.برای این کار باید از برنامه های جایگزنی دیگری استفاده کنید دو برنامه Story Cutter و CutStory  اپلیکیشن هایی برای دور زدن این محدودیت میباشند.

 

همانگونه که با خبر هستید در استوری فایلی که بالای 15 ثانیه میباشد بقیه فایل باقی مانده یعنی از 15 ثانیه به آن بعد امکان آپلود کردنش غیر ممکن میشود که شما میتوانید با استفاده از این دو برنامه ذکر شده این مشکل را برطرف کنید

 

با آپلود ویدیو در این دو برنامه (Story Cutter برای اندرویید و CutStory   برای آی او اس میباشد) خود این اپلیکیشن  ویدیو مورد نظر شما را 15 ثانیه برش داده و تقسیم کرده و به ترتیب در استوری شما انتشار خواهند داد.

 

 

2. استفاده از چند لینک در بخش بیو اینستاگرام:

 

این مشکل بیشتر برای کسانی اتفاق میوفتدد چند سایت و یا کانال تلگرامی دارند و تنها میتوانند یکی از لینک های خود را در بخش ویو اینستاگرام بگذارند اما با آبدیت جدید تیم اینبو در ماه قبل این امکان فراهم شد تا هر کاربر اینستاگرامی با استفاده از لینک ساز اینستاگرام بتواند هر چند لینکی که بخواهد را داخل بیو خود بگذارد.

https://inbo.ir/l/

 

3. هشتگ های مرتبط با موضع پیچ و بهترین و پر بازدید ترین آن ها رو انتخاب کنیم:

 

برای بالا بردن بازدید پست هایتان و حتی پیچ تان و افزایش فالوور خود حتما باید از این ویژگی نهایت استفاده را کرد. اما چیز مهمی که به چشم میخورد گذاشتن چه هشتتگ هایی مناسب میباشد.

 

برای تشخیص چه هشتگ هایی برا چه پیچ هایی مناسب بوده از دو برنامه TagsDock و Magnify  استفاده کرد و مناسب ترین هشتگ ها را مورد استفاده قرار داد.

 

قابل ذکر میباشد که TagsDock  برای آی او اس و Magnify اندرویید میبشاد که اپلیکیشن Magnify  پیشرفته تر از برنامه TagsDock میباشد . پس حتما از این برنامه هم استفاده کنید و در نظر داشته باشید که میتوانید در یک پست حداکث از 30 هشتگ استفاده کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.